sobota, 2 marca 2013

Marcowy Program Odnowy


Czujecie już wiosnę? Pogoda jest coraz piękniejsza więc i chęci do działania jest więcej! Postanowiłam dlatego stworzyć plan, który nazwałam - Marcowy Program Odnowy. Na czym ma polegać? Wiosna to dobry czas, aby zmienić swoje nawyki pielęgnacyjne, dodać jakiś do codziennego repertuaru lub ograniczyć, te które nam szkodzą. Przez 30 dni, (zaczynając od 2 marca) codziennie postaram się dodawać jeden post o jeden części naszego ciała, o którą powinniśmy zadbać i w jaki sposób to zrobić. Mam głęboką nadzieje, że taki dokładny plan działań względem naszego ciała pomoże sprawić, że każda z Nas nabierze poczucia, że panuje nad swoim ciałem i wyglądem. Śledząc moje notki dowiecie się podstaw, które w dużej mierze pewnie już posiadacie, ale zebrane wszystkie w jednym miejscu mają szanse pokazać nad czym musicie jeszcze popracować lub o czym zapominacie. Postanowiłam też zacząć od głowy i schodzić coraz niżej, żeby cały mój program miał ręce i nogi. Proszę też Was bardzo mocno o pytania odnośnie planu, o różnego rodzaju sugestie, o Wasze własne pomysły na pielęgnacje, o poprawienie w razie błędu, ogólnie o odzew :)

Tumblr_mc62nws6fq1qfyhg5o1_500_largeRby-woman-on-beauch-blue-bikini-hat-lgn_large

Mam nadzieję, że po owych 30 dniach każda z Nas będzie wiedziała jak sprawić by czuć się nie tylko piękną, ale i schludną, zadbaną, a co najważniejsze zdrową!

1 komentarz: