piątek, 1 marca 2013

Luty w liczbach

Tumblr_miyxqwmkj01r8be6vo1_500_large

Witam w marcu! Pięknym miesiącu z wielu powodów - są moje urodziny, w końcu - głęboko wierzę - przyjdzie wiosna, i co bardzo odciążające, nie mam nauki. Zanim w pełni będziemy cieszyć się nowym miesiącem, zapraszam na podsumowanie lutego!

5 filmów, które osobiście polecam:

3 strony, które odkryłam:
- To coś niesamowitego! W jednej chwili możesz znaleźć się w innej części globu, w Chinach oglądając pandy, albo na Alasce podziwiać niedźwiedzie - koniecznie zajrzyjcie - explore.org
- Zawsze kochałam nocne seanse filmowe, a nigdy wcześniej nie słyszałam o enemefach, wielka strata, którą musiałam szybko nadrobić, teraz planuję iść na dwa z rzędu! Zdam relacje! - enemef.pl
- Blog z wieloma praktycznymi wskazówkami jak się lepiej organizować i samorealizować - chase your ambitions

6 postanowień na nowy miesiąc:
- Marcowy Program Odnowy (więcej w następnym poście)
- Zapisałam się na fitness - chcę dzielnie uczęszczać!
- Notki o tematyce psychologicznej i samorozwojowej
- Sprawić by każdy bawił się jak najlepiej na moich urodzinach
- Mniej krytykować i oceniać Bliskich
- Więcej czytać!

5 pięknych rzeczy martwych:

Książka
- książka B. Pawlikowskiej - mimo, że treść jest miła, lecz oczywista jak za taką cenę - wykonanie z ilustracje się bardzo pozytywne!

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh woda toaletowa dla kobiet 75 ml - zdjęcie, opinie, porównanie cen
- piękny flakon i zapach Marc Jacobs - Daisy so fresh

LAMPKA KRÓLICZEK
-lampka Króliczek ze sklepu  zpotrzebypiekna.com


NUOVO
- rower typu Holender, chciałabym bardzo mieć gdzie trzymać na studiach rower i śmigać nim...


- urocza paleta cieni i błyszczyków od Pupa Doll

5 ważnych zdań:
35114072064951847_bc63yblg_c_large

Tumblr_m9khandf6s1rwp0blo1_500_large
Tumblr_m97x0ev0jl1qb72iwo1_400_large
Tumblr_m72cafs8vo1r7nbcvo1_400_large
Q17_large

Na koniec dwie filmowe piosenki na pozytywne rozpoczęcie MARCA!


Powodzenia!
źródła: weheartit.com, youtube.com, 

1 komentarz: